![]() |
Forrás itt |
Közeledünk a félév végéhez, és az eddigi bejegyzésekhez kapcsolódóan választható feladatként én azt választottam, hogy a saját szaktárgyaimhoz készítek egy tesztfeladatsort, amely témazáró jellegű. Illetve egy elméleti összefoglalót a féléves anyagból.
1. feladatlap: itt
Ezt a feladatlapot úgy állítottam be, hogy bárki kitöltheti. A kitöltésre maximum 40 perc áll rendelkezésre, és minden felhasználó egyszer töltheti ki.
A feladatlap a kémiai kötéseket, halmazállapotokat és az anyagi halmazokat foglalja magába. Elsősorban kilencedikeseknek ajánlott a kitöltése, de ha egy-két feladatot kiveszünk belőle, akkor nyolcadik osztályban is megíratható a diákokkal.
2. feladatlap: itt
Ez a feladatlap a 9. osztályos matematika algebra tananyagának megfelelő kérdéseket tartalmaz. A kérdések feleletválasztósak, vagy rövid választ kell megadniuk. A feladatok érettségiszintűek, egyszer kitölthető és az időkorlát 40 perc.
3. feladatlat: itt
Ez a feladatlap a félévhez kapcsolódó elméleti hátteret foglalja magába. A kérdések elsősorban olyanok, amelyeket könnyedén meg tudja válaszolni az, aki végigkövette a blogomat. Illetve felhasználok néhány fogalmat, amelyeket most ide le fogok írni.
Web2.0: olyan internetes szolgáltatások és alkalmazások, amelyek központi eleme a különféle tartalmak folyasztók közötti folyamatos és kölcsönös megosztása, vagyis az interaktivitás
Digitális bevándorlók: azok a régebbi generációk, akik nem születtek bele abba a világba, amelyet egyre inkább meghatároznak a különböző digitális technológiák.
Digitális bennszülettek: azok a fiatalok, akik már beleszülettek abba a világba, amelyet egyre inkább meghatároznak a különböző digitális technológiák.
Netgeneráció: új világot építenek a mobil és az internet segítségével a világ bármelyik pontján elvégzik feladataikat, létrehozzák virtuális közösségeinket.
alapján
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése